関西大学学術リポジトリ >

ブラウズ : 著者 MIZUMOTO, Atsushi

移動: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
あるいは、最初の数文字を入力してください:   
ソート項目: ソート順: 表示件数 表示著者数:
検索結果表示: 1 - 20 / 57
 次ページ >
発行日タイトル著者
2009年3月A Close Look at the Relationship Between Vocabulary Learning Strategies and the TOEIC Scores水本, 篤; 竹内, 理
2008年6月A Comparison of Aural and Written Vocabulary Size of Japanese EFL University LearnerMIZUMOTO, Atsushi; SHIMAMOTO, Taiko
2016年3月31日A comparison of cognitive processing during cloze and multiple-choice reading tests using brain activationMIZUMOTO, Atsushi; IKEDA, Maiko; TAKEUCHI, Osamu
2015年A Meta-analysis of Data-driven Learning Approach in the Japanese EFL ClassroomMIZUMOTO, Atsushi; CHUJO, Kiyomi
2014年4月24日A Systematic Review of Published Articles in ARELE 1–24: Focusing on Their Themes, Methods, and OutcomesMIZUMOTO, Atsushi; URANO, Ken; MAEDA, Hiroaki
2012年1月Adaptation and Validation of Self-regulating Capacity in Vocabulary Learning ScaleMIZUMOTO, Atsushi; TAKEUCHI, Osamu
2017年12月Applying the bundle-move connection approach to the development of an online writing support tool for research articlesMIZUMOTO, Atsushi; HAMATANI, Sawako; IMAO, Yasuhiro
2009年Comparing frequency and Trueness Scale Descriptors in a Likert Scale Questionnaire on Language Learning StrategiesMIZUMOTO, Atsushi; TAKEUCHI, Osamu
2015年Corpus-Based Analysis of Lexical Bundles: Its Potential Applications in English Language TeachingMIZUMOTO, Atsushi
2017年8月Developing and evaluating a computerized adaptive testing version of the Word Part Levels TestMIZUMOTO, Atsushi; SASAO, Yosuke; Webb, Stuart A.
2016年5月Development of a scale to measure learners' perceived preferences and benefits of data-driven learningMIZUMOTO, Atsushi; CHUJO, Kiyomi; YOKOTA, Kenji
2013年10月21日Effects of self-regulated vocabulary learning process on self-efficacyMIZUMOTO, Atsushi
2013年9月Enhancing Self-efficacy in Vocabulary Learning: A Self-regulated Learning ApproachMIZUMOTO, Atsushi
2009年10月Examining the effectiveness of explicit instruction of vocabulary learning strategies with Japanese EFL university students (pre-print version)MIZUMOTO, Atsushi; TAKEUCHI, Osamu
2009年3月31日Exploring the Art of Vocabulary Learning Strategies: A Closer Look at Japanese EFL University StudentsMIZUMOTO, Atsushi
2008年3月25日Exploring the Driving Forces Behind TOEIC Scores : Focusing on Vocabulary Learning Strategies, Motivation, and Study TimeMIZUMOTO, Atsushi; TAKEUCHI, Osamu
2016年Exploring the Effectiveness of Combined Web-based Corpus Tools for Beginner EFL DDLCHUJO, Kiyomi; KOBAYASHI, Yuichiro; MIZUMOTO, Atsushi; OGHIGIAN, Kathryn
2012年12月Exploring the Effects of Self-efficacy on Vocabulary Learning StrategiesMIZUMOTO, Atsushi
2017年3月ICTを活用した英語アカデミック・ライティング指導 : 支援ツールの開発と実践水本, 篤; 染谷, 泰正; 山本, 敏幸; 浜谷, 佐和子; 小山, 由紀江; 近藤, 悠介; 今尾, 康裕; 大野, 真澄; 濱地, 亮太; 名部井, 敏代; 山西, 博之
2017年12月Initial Evaluation of AWSuM: A Pilot StudyMIZUMOTO, Atsushi
検索結果表示: 1 - 20 / 57
 次ページ >

 

Valid XHTML 1.0! Powered by DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - ご意見をお寄せください ご利用にあたって PAGE TOP