関西大学学術リポジトリ >

Browsing by Author TANAKA, Toshiya

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 1 to 20 of 57
 next >
Issue DateTitleAuthor(s)
30-Jun-20082章 概念獲得と概念変化田中, 俊也
May-1984A comparison of information-searching activities before and after hypothesis formationTANAKA, Toshiya
Sep-2004Toward a Methodology of Formative Experiments.田中, 俊也; Engeström, Yrjö
Oct-1977Watsonismに於ける「意識」の位置について田中, 俊也
1-Apr-1994アメリカのミドルスクールにおけるコンピュータ教育事情田中, 俊也
Mar-2005アメリカの高等教育におけるe-ラーニングと遠隔学習 ―カーネギーメロン大学西海岸校,スタンフォード大学の実践から学ぶ―田中, 俊也
31-Mar-2010サイモンの「限定合理性」の持つ意味と意義田中, 俊也; 北野, 朋子
Jul-1982ターゲット探索時の情報探索方略田中, 俊也
Mar-1995ドイツの学校教育と教師たち田中, 俊也
Dec-1987マイクロ・コンピュータによる指導様式の診断 ―CAGの論理と実際―梶田, 正巳; 石田, 勢津子; 田中, 俊也
Dec-1986マイコンを使った学習様式の診断梶田, 正巳; 石田, 勢津子; 田中, 俊也; 神谷, 俊次
28-Mar-2013ライティングの力を構成するさまざまな能力田中, 俊也; 砂山, 琴美
3-Sep-2007ロボットの振る舞いと知性・性格の印象の関係高吉, 幸治; 田中, 俊也
Dec-1993中学生の親族呼称の認知田中, 俊也; 杉村, 伸一郎; 大野木, 裕明
Oct-1980事例呈示様式が概念獲得の過程に及ぼす影響について Ⅰ問題・目的と方法田中, 俊也; 小田, 侯朗
Oct-1980事例呈示様式が概念獲得の過程に及ぼす影響について Ⅱ結果と考察小田, 侯朗; 田中, 俊也
Sep-1979仮説の論理性と確認頻度が仮説強度に及ぼす影響について田中, 俊也
31-Mar-2008「分かる」授業の探求田中, 俊也; 秋田, 知洋; 中村, 康高; 前田, 智香子; 高吉, 幸治; 藤原, 梓
15-Mar-2007初年次導入教育テクスト『知のナヴィゲーター』作成の試み : 文学部のスタディ・スキルズ養成授業にもとづいて品川, 哲彦; 田中, 俊也; 中澤, 務; 本村, 康哲; 森, 貴史; 森部, 豊; 渡邊, 智山
31-Mar-2016初年次教育での学習活動における学びと評価をめぐる教授・学習論的検討山田, 嘉徳; 岩﨑, 千晶; 森, 朋子; 田中, 俊也
Showing results 1 to 20 of 57
 next >

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback Terms and Conditions of Use PAGE TOP