関西大学学術リポジトリ >
1100 学部・機構・専門職大学院 >
商学部 >
關西大學商學論集 >
關西大學商學論集-第51巻 第6号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10112/11855

Title: [資料] サービス価値向上のための戦略,組織,システムに関する質問調査票分析結果
Other Titles: Reference Material : Questionnaire Survey Results on Strategy, Organization and System for Service Value Enhancement
Authors: 廣田, 俊郎
Author's alias: HIROTA, Toshiro
Keywords: 関西大学
Kansai University
関西大学商学論集
Issue Date: 25-Feb-2007
Publisher: 關西大學商學會
Shimei: 關西大學商學論集
Volume: 51
Issue: 6
Start page: 97
End page: 110
type: Departmental Bulletin Paper
URI: http://hdl.handle.net/10112/11855
ISSN: 04513401
NCID: AN00047023
Text Version: publisher
Appears in Collections:關西大學商學論集-第51巻 第6号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
KU-1100SR-20070225-08.pdf1.45 MBAdobe PDF
View/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback Terms and Conditions of Use PAGE TOP