関西大学学術リポジトリ >
1100 学部・機構・専門職大学院 >
商学部 >
關西大學商學論集 >
關西大學商學論集-第48巻 第6号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10112/12288

Title: GM社における製品政策の生成 : デュラントからスローンへ
Other Titles: The Creation of General Motors Product Policy
Authors: 村上, 喜郁
Author's alias: MURAKAMI, Yoshifumi
Keywords: 関西大学
Kansai University
関西大学商学論集
Issue Date: 25-Feb-2004
Publisher: 關西大學商學會
Shimei: 關西大學商學論集
Volume: 48
Issue: 6
Start page: 883
End page: 905
type: Departmental Bulletin Paper
URI: http://hdl.handle.net/10112/12288
ISSN: 04513401
NCID: AN00047023
Text Version: publisher
Appears in Collections:關西大學商學論集-第48巻 第6号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
KU-1100-20040225-07.pdf1.13 MBAdobe PDF
View/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback Terms and Conditions of Use PAGE TOP