関西大学学術リポジトリ >
1100 学部・機構・専門職大学院 >
外国語学部 >
関西大学外国語教育研究 >
関西大学外国語教育研究-第12号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10112/1466

Title: Bridging the Gap Between CLT Theory and Practice in a Japanese Junior High School
Other Titles: 中学校での英語コミュニケーション授業: 理論を実践に結びつける
Authors: Campbell, Chris
Palmer, Roger
KIKUCHI, Atsuko
Author's alias: キャンベル, クリス
パーマー, ロジャー
菊地, 敦子
Keywords: 中学校
PPP
CLT
授業計画
ティーム
ティーチング
Issue Date: Oct-2006
Publisher: 関西大学外国語教育研究機構
出版者の別表記: Institute of Foreign Language Education and Research Kansai University
Shimei: 関西大学外国語教育研究
Volume: 12
Start page: 1
End page: 20
type: Departmental Bulletin Paper
URI: http://hdl.handle.net/10112/1466
ISSN: 13467689
NCID: AA11583868
Text Version: publisher
Appears in Collections:関西大学外国語教育研究-第12号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
KU-1100GK-20061000-01.pdf4.6 MBAdobe PDF
View/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback Terms and Conditions of Use PAGE TOP