関西大学学術リポジトリ >
1100 学部・機構・専門職大学院 >
経済学部 >
關西大學經済論集 >
關西大學經済論集-第17巻 第6号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10112/15231

Title: [研究ノート] マーケティング・セオリー形成への経済学的アプローチ : E.T.グレザーの理論を中心として
Other Titles: [Note] An Economic Approach to Marketing Theory : A Study on Grether's Theory
Authors: 市川, 浩平
Author's alias: ICHIKAWA, Kohei
Keywords: 関西大学
Kansai University
関西大学経済論集
Issue Date: 20-Feb-1968
Publisher: 關西大学經済學會
Shimei: 關西大學經済論集
Volume: 17
Issue: 6
Start page: 893
End page: 908
type: Departmental Bulletin Paper
URI: http://hdl.handle.net/10112/15231
ISSN: 04497554
NCID: AN00046869
Text Version: publisher
Appears in Collections:關西大學經済論集-第17巻 第6号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
KU-1100-19680220-05.pdf1.08 MBAdobe PDF
View/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback Terms and Conditions of Use PAGE TOP