関西大学学術リポジトリ >
0020 学内研究費成果報告書等 >
学内研究費-文学部 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10112/7587

Title: Engaging Teachers in Reflective Practice: An Activity Theory Approach from Hong Kong
Authors: LAW, Edmond
Issue Date: 29-Feb-2012
Shimei: グローバル化時代の東アジアにおける教育・学習活動のイノベーション : 関西大学を拠点にした国際共同研究基盤の形成に向けて
Start page: 79
End page: 98
type: Research Paper
URI: http://hdl.handle.net/10112/7587
NCID: BB12150191
Series/Report no.: 平成23年度 関西大学重点領域研究助成 研究成果報告書;
Text Version: publisher
Appears in Collections:学内研究費-文学部

Files in This Item:

File Description SizeFormat
KU-1100-20120229-06.pdf779.6 kBAdobe PDF
View/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback Terms and Conditions of Use PAGE TOP