関西大学学術リポジトリ >
1100 学部・機構・専門職大学院 >
文学部 >
文学部心理学論集 >
文学部心理学論集-第2号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10112/7945

Title: 「分かる」授業の探求
Other Titles: Quest for meaning making lessons
Authors: 田中, 俊也
秋田, 知洋
中村, 康高
前田, 智香子
高吉, 幸治
藤原, 梓
Author's alias: TANAKA, Toshiya
AKITA, Chihiro
NAKAMURA, Yasutaka
MAEDA, Chikako
TAKAYOSHI, Kohji
FUJIWARA, Azusa
Issue Date: 31-Mar-2008
Publisher: 関西大学文学部心理学会
Shimei: 文学部心理学論集
Volume: 2
Start page: 7
End page: 16
type: Departmental Bulletin Paper
URI: http://hdl.handle.net/10112/7945
ISSN: 18817475
NCID: AA1220342X
Text Version: publisher
Appears in Collections:文学部心理学論集-第2号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
KU-1100-20080300-02.pdf533.95 kBAdobe PDF
View/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback Terms and Conditions of Use PAGE TOP