関西大学学術リポジトリ >
1100 学部・機構・専門職大学院 >
商学部 >
關西大學商學論集 >
關西大學商學論集-第54巻 第5号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10112/828

Title: サービス業が提供するサービス価値とサービス価値向上戦略
Authors: 廣田, 俊郎
Author's alias: HIROTA, Toshiro
Keywords: 関西大学商学論集
関西大学
Kansai University
Issue Date: 25-Dec-2009
Publisher: 關西大學商學會
Shimei: 關西大學商學論集
Volume: 54
Issue: 5
Start page: 73
End page: 90
type: Departmental Bulletin Paper
URI: http://hdl.handle.net/10112/828
ISSN: 04513401
NCID: AN00047023
Text Version: publisher
Appears in Collections:關西大學商學論集-第54巻 第5号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
KU-1100-20091200-06.pdf1.37 MBAdobe PDF
View/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback Terms and Conditions of Use PAGE TOP