関西大学学術リポジトリ >
1100 学部・機構・専門職大学院 >
商学部 >
關西大學商學論集 >
關西大學商學論集-第60巻 第2号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10112/9371

Title: ブランド理論の記号論的展開過程 -近年における記号論立脚的ブランド理論の特色-
Other Titles: Theories on Semiotics of Brand in Recent Years: Their Characteristics.
Authors: 大橋, 昭一
Author's alias: OHASHI, Shoichi
Keywords: 関西大学商学論集
Issue Date: 25-Sep-2015
Publisher: 關西大學商學會
出版者の別表記: 関西大学商学会
Shimei: 關西大學商學論集
Volume: 60
Issue: 2
Start page: 59
End page: 79
type: Departmental Bulletin Paper
URI: http://hdl.handle.net/10112/9371
ISSN: 04513401
NCID: AN00047023
Text Version: publisher
Appears in Collections:關西大學商學論集-第60巻 第2号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
KU-1100-20150925-04.pdf972.46 kBAdobe PDF
View/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback Terms and Conditions of Use PAGE TOP